Palveluehdot

Voit peruuttaa siivouksen 3 arkipäivää ennen sovittua ajankohtaa - ilman kuluja.   Myöhemmin tulleista peruutuksista veloitamme 50% sovitusta hinnasta.


Asiakkaan velvollisuudet

Sovimme asiakkaan kanssa siivous- ja kuljetuspalvelu töiden aikatauluista ja työtehtävistä. Työ tehdään aina yrityksen siivousvälineillä sekä kalustolla. Siivouskohteissa on oltava sähköt, vesi ja valaistus. Raivaussiivouksissa asiakkaan on mainittava jos näitä ei ole saatavilla.


Avaimet ja hälytysjärjestelmät

Asiakkaan vastuulla on, että työnsuorittajat pääsevät kohteeseen sisälle. Mikäli asiakas luovuttaa yritykselle avaimet, tehdään kirjallinen luovutustodistus kahtena kappaleena. Mikäli kohteessa on hälytysjärjestelmä, on asiakas velvollinen ilmoittamaan koodin ja ohjeet, miten järjestelmän saa pois päältä työn tekemisen ajaksi.


Työaika ja laskutus

Annamme asiakkaillemme työaika-arvion tilauksen yhteydessä. Mikäli aika-arvio ylittyy, otamme yhteyttä asiakkaaseen hyvissä ajoin. Minimi työaika on 3 tuntia. Mikäli kohde on erityisen pieni ja työaika ei täyty, voidaan asiakkaalle räätälöidä tarjous erikseen. Palvelun hinta sovitaan aina ennen tilauksen vahvistamista. Maksutapoina meillä on ennakkolasku, korttimaksu sekä jälkikäteen laskutus, joka edellyttää luottotietojen tarkistusta.


Palvelusopimus

Asiakas hyväksyy palveluehdot hyväksymällä tarjouksen.


Tyytyväisyystakuu

Jos työn laatu ei ole sovitun mukainen, suoritamme puutteelliseksi jääneet työt uudestaan. Asiakkaan on ilmoitettava yhden (1) vuorokauden kuluessa työn suorittamisesta yritykseen huomatut puutteet, eikä asiakas saa itse alkaa korjaamaan työn jälkeä ilman, että yrityksellä on mahdollisuus käydä kohtuullisen ajan sisällä toteamassa työn laatu ja korjata mahdolliset puutteet.